.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران :
کاهش جمعیت یک اتفاق هولناک برای کشور است / وضعیت مازندران بحرانی است
شمال نیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام این که حرکت آغاز شده و در صدد هستیم نرخ رشد را از ۱.۱ به نرخ ۲ برسانیم، تصریح کرد: کاهش جمعیت یک اتفاق هولناک برای کشور است.
کاهش جمعیت یک اتفاق هولناک برای کشور است / وضعیت مازندران بحرانی است

شمال نیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه کاهش جمعیت یک اتفاق هولناک برای کشور است به تشکیل قرارگاه جوانی بر اساس مصوبه قانون جوانی جمعیت با محوریت اطلاع‌رسانی و آگاهی جامعه اشاره کرد و گفت: جایگاه مازندران در بحث نرخ رشد در کشور بعد از گیلان است و از این نظر وضعیتی بحرانی داریم.

 

دکتر فرهاد غلامی در آیین افتتاحیه مرکز درمان ناباروری شهید بهشتی نوشهر با گرامیداشت یاد و نام شهدای سلامت، با تاکید بر اینکه با جدیت مسئله کاهش موارد سقط و اطلاع رسانی به زوجین نابارور را در دستور کار قرار دادیم، اظهار کرد: ۵۳۰ هزار زوج نابارور در سال جاری مورد غربالگری قرار گرفت که ۱۱ هزار نفر شناسایی و ۲۰۰۰ نفر به مراکز معرفی شدند که ۶۰۰ نفر مراجعه و ۲۵۰ فرزند متولد شدند.

 

وی با اعلام این که حرکت آغاز شده و در صدد هستیم نرخ رشد را از ۱.۱ به نرخ ۲ برسانیم، تصریح کرد: کاهش جمعیت یک اتفاق هولناک برای کشور است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اظهار این مطلب که مرکز ناباروری در بهشهر راه اندازی شده است، گفت: در این مراکز تلاش می‌شود تا اتفاقات موثری صورت گیرد.

 

غلامی تاکید کرد: اعتبارات خوبی برای این مجموعه صورت گرفت و حدود ۳۰ میلیارد تومان برای ساخت و تجهیز آن هزینه شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد: در تلاش هستیم تا به نتایج مطلوبی در این حوزه برسیم و این مجموعه که اکنون در سطح دو فعال است به سطح ۳ برسد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.